Σημεία Ενδιαφέροντος

Τα Σημεία Ενδιαφέροντος παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες στην διαδικασία λήψης αποφάσεων σε τομείς όπως η ανάλυση κινδύνου, πρόσβαση σε υπηρεσίες, αναζήτηση θέσης καταστήματος, location-based marketing και αναζητήσεις τύπου “βρείτε το πλησιέστερο γύρω μου”. Κάθε οργανισμός μπορεί να συνδυάσει τα σημεία ενδιαφέροντος με τις δικές του βάσεις για να δημιουργήσει χάρτες, να μελετήσει και να αναλύσει τις τάσεις της αγοράς, να κατανοήσει τον ανταγωνισμό και να ανακλύψει ευκαιρίες ανάπτυξης που βασίζονται στην πρόσβαση του πελάτη στις υπηρεσίες του:

Λιανική: συνδυάστε τα σημεία ενδιαφέροντος με τα αντίστοιχα γεωγραφικά, δημογραφικά ή καταναλωτική συμπεριφοράς segmentation δεδομένα για τον προσδιορισμό της θέσης υποψήφιων καταστημάτων για την επέκταση του δικτύου σας ή για στοχευμένο μάρκετινγ

Τηλεπικοινωνίες: χρησιμοποιήστε τα σημεία ενδιαφέροντος για να προσδιορίσετε περιοχές συγκέντρωσης πληθυσμού όπως εμπορικούς δρόμους ή εμπορικά κέντρα για να βελτιστοποιήσετε την ποιότητα του δικτύου σας. Εντοπίστε εταιρικούς πελάτες για τις υπηρεσίες σας

Δήμοι: Βελτιώστε τις υπηρεσίες προς τους δημότες σας και τους επισκέπτες του δήμου εμπλουτίζοντας το δημοτικό portal με σημεία παροχής δημοτικών υπηρεσίων, πολιτισμού, αναψυχής, εστίασης ή διαμονής

Πωλήσεις: Εξερευνήστε την βάση των σημεία ενδιαφέροντος για να εντοπίσετε νέους πελάτες όπως για παράδειγμα ξενοδοχεία στην περίπτωση που είστε προμηθευτής ξενοδοχειακού υλικού

Εταιρείες πλοήγησης: αναβαθμίστε την βάση δεδομένων σας με νέα σημεία ενδιαφέροντος

Real Estate: αναβαθμίστε την αξία του ακινήτου εμπλουτίζοντας την περιγραφή με γεωγραφική πληροφορία εγγύτητας με ΜΜΕ, αγορές ή σχολεία

Η βάση των σημείων ενδιαφέροντος της Terra αποτελείται από 155.544 σημεία πανελλαδικής κάλυψης δομημένα σε 30 κύριες κατηγορίες και 339 υποκατηγορίες:

Τα σημεία ενδιαφέροντος ενημερώνονται με βάση τις τεχνικές προδιαγαφές που εμφανίζονται στην παράγραφο Τεχνική Περιγραφή Δεδομένων.