Υπηρεσίες υποστήριξης του Συστήματος Trouble Ticket της WIND Hellas

Σκοπός του συστήματος είναι η παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, των προβλημάτων του δικτύου και η ενημέρωση των πελατών

Αποτελείται από τρία διακριτά συστήματα:

  • Workflow System Application (παρέχονται υπηρσίες υποστήριξης των εφαρμογών του συστήματος και των χρηστών καθώς και ανάπτυξης λογισμικού)
  • Middleware (παρέχονται υπηρσίες υποστήριξης third party λογισμικού)
  • IT infrastructure (παρέχονται υπηρσίες υποστήριξης υλικής υποδομής – hardware)

Βασίζεται στις τεχνολογίες: Lotus Workflow, Lotus Domino Server, Informatica, Business Objects, Sybase Server και Microsoft .net Framework

Το σύστημα υποστηρίζεται βάσει SLA επί εικοσιτετραώρου βάσεως